Совети за да не ја прескокнувате теретаната

За да им помогне на луѓето да се држат до своите фитнес цели во текот на јануари, врвниот личен тренер Хана Дејвис ги сподели своите совети за подобрување на секој тренинг:

  1. Организирајте го вашиот ден: Без разлика дали тоа е поставување на вашиот аларм 30 минути порано од обично или користите паузата за ручек за да ги изгорите калориите. Бидете сигурни дека кога го планирате вашиот ден можете многу полесно да се придржувате до вашите цели.
  2. Направете го социјално: Земете пријател со себ и тренирајте заедно, или придружете се на група и станете дел од заедницата каде што ќе добивате поддршка од истомисленици.
  3. Инвестирајте во себе: Најмете личен тренер кој е искусен и ќе ги прилагоди вашите вежби на вас и вашите цели.
  4. Започнете со мали промени: поставувајте си цели кои што ќе може да ги постигнувате во краток рок, ако сакате да постигнете се наеднаш многу побрзо ќе се откажете од теретаната.

Како бонус, ова се топ 20 изговори за да не одиме во теретана

  1. Јас немам енергија
  2. Немам доволно време
  3. Премногу е топло /студено
  4. Имам премногу работа дома
  5. Не се чувствувам 100 проценти и не сакам да ми стане полошо
  6. Ќе одам, само да одморам уште еден ден
  7. Денес многу шетав, па не мора да вежбам
  8. Мојот партнер не оди, нема ниту јас
  9. Исхраната денес ми беше одлична, така што не треба да вежбам
  10. Викенд е
  11. Страв ми е да не направам огромни мускули
  12. Незнам каде ми е опремата
  13. Теретаната ќе биде преполна
  14. Веќе бев еднаш оваа недела
  15. Има гужва во сообраќајот

ОСТАВИ КОМЕНТАР

Внесете го вашиот коментар!
Внесете го вашето име